piątek, 22 lipca 2011

Goodie Mob - What It Ain't (Ghetto Enuff) ft. TLC

Goodie Mob to hip hopowa grupa, która utworzyła się na początku lat 90. W jej skład wchodzili: Cee-Lo Green, Khujo, T-Mo oraz Big Gipp. Łącznie wydali 4 płyty. W 1999 roku nagrali piosenkę wspólnie z zespołem TLC. "What It Ain't (Ghetto Enuff)" znalazło się na krążku "World Party". Teledysk został nakręcony przez Dava Meyersa. Piosenka jest świetna, w klimacie OutKastu i wczesnego tzw. "contemporary r'n'b".

Zdjęcia z planu:
Teledysk:


TLC ft Goodie Mob - What It Ain't przez chirine

Występ obu grup na trasie koncertowej "FanMail":

2 komentarze:

  1. Chwali Ci się, że wyszukujesz nam takie ciekawostki muzyczne;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, tak kojarzę piosenkę, rzeczywiście ma świetny klimat ;) Chociaż nie powiem, żeby była to moja ulubiona piosenka od TLC ;) Ja miałam też jechac do Warszawy, ale ostatecznie mi co innego wypadło ;( Szkoda, że się wcześniej nie zgadałyśmy, bo też właśnie samej mi się nie chciało za bardzo jechać...ale zdaj koniecznie relację! NN na http://musicisthekey.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń